nl:nieuwsitems:20190119_loods_gebouwd_op_welbedacht

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
nl:nieuwsitems:20190119_loods_gebouwd_op_welbedacht [14-02-2019 10:37]
surimar59
nl:nieuwsitems:20190119_loods_gebouwd_op_welbedacht [25-02-2019 15:39] (huidige)
surimar59
Regel 1: Regel 1:
 ====== 19.01.2019 Loods gebouwd op Welbedacht ====== ====== 19.01.2019 Loods gebouwd op Welbedacht ======

-Deze worden voor de opslag van de goederen van Stichting Corantijn gebruikt.\\ +Deze worden voor opslag van goederen van Stichting Corantijn gebruikt.\\
-Dit komt een beetje rommelig over voor de bewoners van de woningen en de bezoekers van de winkel die aan het begin van het terrein staat.+Dit komt een beetje rommelig over voor de bewoners van de woningen en de bezoekers van de winkeldie helemaal ​aan het begin van het terrein staat.

Om deze situatie te verbeteren is het plan opgevat een magazijn te bouwen.\\ Om deze situatie te verbeteren is het plan opgevat een magazijn te bouwen.\\
Regel 35: Regel 35:
 {{:​foto:​loods_gebouwd_op_welbedacht:​41_img-20190110-wa0004_kroftman_loods.jpg?​100|}}\\ {{:​foto:​loods_gebouwd_op_welbedacht:​41_img-20190110-wa0004_kroftman_loods.jpg?​100|}}\\
 In de afgelopen maand is de loods opgebouwd. De komende maanden zullen er stellingen in de loods worden aangebracht en wordt koeling en verlichting gerealiseerd.\\ In de afgelopen maand is de loods opgebouwd. De komende maanden zullen er stellingen in de loods worden aangebracht en wordt koeling en verlichting gerealiseerd.\\
-Dit maakt het werken in het depot een stuk eenvoudiger.\\+Dit maakt het werken in het magazijn ​een stuk eenvoudiger.\\

{{:​foto:​loods_gebouwd_op_welbedacht:​51_img-20190119-wa0000.jpg?​100|}} {{:​foto:​loods_gebouwd_op_welbedacht:​51_img-20190119-wa0000.jpg?​100|}}