nl:nieuwsitems:20190626_zomerconcert_voor_suriname

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:nieuwsitems:20190626_zomerconcert_voor_suriname [09-07-2019 13:16] (huidige)
surimar59 aangemaakt
Regel 1: Regel 1:
 +====== 26.06.2019 Zomerconcert voor Suriname! ======

+Een aantal weken geleden werd Stichting Corantijn benaderd met de vraag of wij interesse hadden ons als goed doel te verbinden aan het Zomerconcert in de Martinuskerk te Warnsveld. ​
 +{{:​foto:​zomerconcert_suriname:​dsc2187.jpg?​130|}}
 +{{:​foto:​zomerconcert_suriname:​dsc2190.jpg?​130|}}
 +{{:​foto:​zomerconcert_suriname:​dsc2226.jpg?​130|}}
 +{{:​foto:​zomerconcert_suriname:​dsc2231.jpg?​130|}}\\
 +{{:​foto:​zomerconcert_suriname:​dsc2235.jpg?​57|}}
 +{{:​foto:​zomerconcert_suriname:​dsc2243.jpg?​130|}}
 +{{:​foto:​zomerconcert_suriname:​dsc2271.jpg?​130|}}
 +{{:​foto:​zomerconcert_suriname:​dsc2275.jpg?​130|}}\\
 +Dit concert heeft op 23 juni jl. plaatsgevonden. Het projectkoor Cantare en het Districtskoor-en orkest Midden-Nederland lieten die middag muziek en zang uit de Nieuw-Apostolische koorbundel horen. Ook gospels en het klassieke repertoire werd in meerdere talen vertolkt. Elke luisteraar, er waren 190 bezoekers waarvan 55 zangers en musici, kwam aan zijn trekken.\\
 +De twee dirigenten, Esther Rinsma en Roel Pieterse, bundelden hun krachten en lieten de koren, solisten, duetten en instrumentalisten schitteren.
 +
 +Tijdens de middag is bij de aanwezigen aandacht gevraagd voor het werk dat Stichting Corantijn in Suriname verricht.\\ Door middel van grote A0 posters en folders kon men zich hier verder over laten informeren. ​
 +
 +Na afloop stonden twee jongeren met een collectebus bij de uitgang van de kerk waar een ieder een vrijwillige bijdrage kon doen. Met een mooi resultaat!\\
 +Het benefietconcert heeft voor Stichting Corantijn **€ 438,85** opgeleverd.
 +
 +We willen de organisatie,​ koorleden en de musici **hartelijk bedanken** voor al hun inzet en dat men ons hiervoor heeft uitgenodigd.\\
 +\\
 +Marion van Berkum