start

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
Volgende revisie
Vorige revisie
start [05-02-2019 15:56]
surimar59
start [13-05-2019 12:59] (huidige)
surimar59 [Laatste Projecten]
Regel 10: Regel 10:
 [[:​start#​3e_container_naar_Suriname-sparen_2019|3e container naar Suriname - sparen 2019]] [[:​start#​3e_container_naar_Suriname-sparen_2019|3e container naar Suriname - sparen 2019]]
 -:- -:-
 </​class>​ </​class>​
 <class greenlinks> ​ <class greenlinks> ​
Regel 66: Regel 66:
 == 3e container naar Suriname-sparen 2019 == == 3e container naar Suriname-sparen 2019 ==
 Jaarlijks sturen we twee 40 foot containers met hulpgoederen naar Suriname. Graag wilen we dit uitbreiden tot drie containers, echter onze financiële middelen zijn hiervoor ontoereikend.\\ Jaarlijks sturen we twee 40 foot containers met hulpgoederen naar Suriname. Graag wilen we dit uitbreiden tot drie containers, echter onze financiële middelen zijn hiervoor ontoereikend.\\
-Vervoer ​container van depot naar de haven Rotterdam/​Paramaribo, ​incl. inklaring: € 3.200,-\\ +De kosten omvatten het vervoer van de container van ons depot in Lelystad ​naar de haven in Rotterdam/​Paramaribo, ​inclusief ​inklaring ​in Surinamedoorvoer ​van de haven van Paramaribo naar ons magazijn ​in Welbedacht ​en distributie ​naar het binnenland.
-Inklaring, etc./​vervoer container ​van haven Paramaribo naar ons magazijn en vervoer ​naar het binnenland: € 1.200,-+

-  * Het transport kost per container:​\\ € 4.400,- +  * Het transport kost per container:​\\ € 5.000,-

-  * Datum laatste wijziging:​\\ ​4 februari ​2019\\+  * Datum laatste wijziging:​\\ ​13 mei 2019\\

-  * [color=red]**Ontvangen bedrag:\\ € 2.445,​92**[/​color]+  * [color=red]**Ontvangen bedrag:\\ € 3.240,​92**[/​color]