nl:archief2008:20080816_sponsor_loogman

16.08.2008 Loogman Tanken & Wassen

Wat is Loogman Tanken & Wassen?
Loogman Tanken & Wassen is een full-service en self-service tankstation met hypermodern autowasbedrijf. Tanken met hoge kortingen, zeker ook als u gebruik maakt van de Loogman Tankpas. Uw tankpas geeft ook extra voordeel bij de grootste wasstraat van Europa. Uniek is de volautomatische poetsmachine, in 10 minuten wordt uw auto in de wax gezet, klaar terwijl u wacht (met gratis koffie). Verder biedt uw tankpas extra voordeel bij het huren van een Smart of bij HuurEenBox selfstorage (opslagruimte vanaf 1m3), een andere branche waarin Loogman Tanken & Wassen actief is.

?94&direct

Naast de autowasstraat heeft Loogman Tanken & Wassen ook een was’straat’ voor uw trouwe viervoeter: de DoggyWash

Loogman Tanken & Wassen is al bijna 50 jaar een begrip. Men vindt er nog de vertrouwde en gedegen service van weleer… Oliepeil controleren? Ruitenwisservloeistof bijvullen? Bij Loogman geen probleem!

Hoe zijn we met Loogman in contact gekomen?
We zijn door iemand op de mogelijkheid gewezen dat je bij Loogman Tanken & Wassen met een tankpas een aanhanger maximaal vijf keer per jaar voor vier uur per keer gratis kunt huren. Een aantal weken na deze tip hebben we contact gezocht met de bedrijfsleider bij Loogman Tanken & Wassen, Erik van den Beitel.

Wat wordt er gesponsord?
De bedrijfsleider Erik van den Beitel heeft ons toegezegd dat wij, als we werkzaamheden voor Stichting Corantijn verrichten, een aanhanger voor de gehele dag gratis mogen gebruiken. Verder heeft hij geen maximum gesteld aan het aantal malen per jaar dat we de aanhanger mee mogen nemen. De aanhanger moet wel door ons gereserveerd worden. De inwendige afmetingen (L x B x H) van de aanhanger zijn 2.50 x 1.25 x 1.55 meter. Dit is een fantastisch aanbod dat we met beide handen hebben aangegrepen!

Wat doet Stichting Corantijn hiermee?
Regelmatig hebben we een aanhanger nodig om allerlei materiaal te vervoeren naar Benschop. Daarnaast brengen we eens in de zoveel tijd oud ijzer naar de ijzerboer.

We willen Loogman Tanken & Wassen hartelijk danken voor hun hulp! Het gratis mogen gebruiken van een aanhanger scheelt ons in onze kosten.

Wilt u meer weten over Loogman kijk dan op: www.loogman.nl