nl:archief2009:20091015_in_benschop_een_drukte_van_belang

15.10.2009 In Benschop een drukte van belang!

Wat een heerlijke dag hebben we achter de rug! Niet alleen het weer was ons zeer gunstig gezind, we hebben allemaal een kleurtje gekregen, maar ook het vullen van de container liep als een trein.

Met meer dan 40 helpers werden alle materialen vanuit het depot verplaatst naar de container die aan de weg stond. De verpakte toiletartikelen, ziekenhuisbedden, schoolmeubilair, luiers, incontinentiemateriaal, stoelen, kleding, lappen stof, speelgoed, computers, matrassen, medische materialen en vele, vele andere artikelen zijn nu onderweg naar Suriname waar ze door de instellingen met grote dank worden ontvangen.

Men kwam van heinde en verre (uit onder andere Terneuzen en Groningen) naar Benschop gereisd. Vele oude bekenden waren weer present maar ook een aantal nieuwe gezichten. Er waren er zelfs een aantal die nog een dag voor hun vakantie mee kwamen helpen.
Fantastisch al die vele enthousiast helpende handen!!

Bij het nuttigen van de lunch werden we weer verrast met een gesponsorde kroket. Heerlijk zo’n warme hartige hap!
Daarnaast, om ons vitaminepeil op te krikken, mochten we zoveel fruit eten als we wilden. Vers-Supermarkt Jan Jongerius heeft dit weer kosteloos beschikbaar gesteld.
Beide goede gevers: HEEL HARTELIJK DANK!

Er is keihard gewerkt door jong en oud. Vele voetstappen zijn neergezet rondom ons depot. Om 14:45 uur waren we klaar en werd de container afgesloten.
Met afgesleten schoenzolen, warme en pijnlijke voeten, maar met een blij gemoed is een ieder huiswaarts getrokken.

LIEVE KANJERS, FANTASTISCH DAT JULLIE ER WAREN!

Tot de volgende keer in maart 2010!