nl:archief2011:20110729_sponsor_edelco

29.07.2011 Nieuwe sponsor Edelco!

Wat is Edelco?
Edelco is een bedrijf in Webhosting & Webdesign en Streaming Made Easy. Webhosting houdt in dat een bedrijf of particulier zijn website opslaat bij een webhost, hier Edelco, die daarvoor webruimte aanbiedt.
Daarnaast kunt u via Webdesign uw website op maat laten maken met uw eigen huisstijl en logo.
U heeft ook de mogelijkheid om een unieke domeinnaam te registreren of uw huidige domeinnaam en/of website te verhuizen naar Edelco.
Streaming Made Easy (SME) biedt een end-to-end streaming oplossing met 'eenvoud' in het achterhoofd. Traditionele Content Delivery Network (CDN) levert alleen live stream aan kijkers. SME geeft de mogelijkheid om elke stap van uw stream te automatiseren, van opname naar multi-platform oplossingen.
Maatschappelijke betrokkenheid is iets wat Edelco belangrijk vindt. Edelco reserveert 5% van het factuurbedrag van iedere klant die een website laat maken of een hostingpakket met domeinnaam besteld. Aan het einde van elk jaar wordt dit gedoneerd aan één of meerdere charitatieve instellingen die aangesloten zijn bij Goede Doelen.

Hoe zijn we met Edelco in contact gekomen?
De eigenaar van Edelco, de heer Eddie Elzinga, heeft ons benaderd en aangeboden om ons te sponsoren.

Wat wordt er gesponsord?
We krijgen van Edelco gratis webhosting en domeinregistratie aangeboden.

Wat doet Stichting Corantijn hiermee?
Onze website, www.stichting-corantijn.nl, is verhuisd van onze oude webhost naar Edelco.

We willen Edelco hartelijk danken voor deze hulp!
De jaarlijkse factuur van domeinregistratie webhosting hoeven we nu niet meer te betalen. Dit scheelt ons in onze kosten zodat we weer meer hulp kunnen bieden.

Wilt u meer weten over Edelco kijk dan op: www.edelco.nl en www.streamingmadeeasy.nl