nl:archief2012:20120311_container_maart_2012

11.03.2012 1e Container van 2012 geladen

Bij het laden van de container op donderdag 8 maart 2012 hebben we een PRACHTIGE dag gehad! En wel op alle fronten!

Op de eerste plaats hebben we de zegen van onze Hemelse Vader ervaren, met het prachtige weer, waardoor we alle hulpgoederen droog in de container konden pakken. De dag ervoor kwam de regen nog met bakken uit de lucht en bij het laden scheen de zon! GRANDIOOS.
Daarvoor zijn we ook heel bijzonder dankbaar en ook voor alle voorbeden die ons daarin hebben begeleidt!

Een grote groep broeders en zusters, onze DAP. i.r. Theo de Bruijn, AP. Peter Klene, en Districtsoudste Ruud Vis, hebben de moeite genomen en zijn van ver en dichtbij naar ons depot in Benschop gekomen. Met heel veel enthousiasme en plezier is er hard gewerkt om 74 kubieke meter hulpgoederen in de container te laden.

Hulpgoederen bestaande uit o.a.: (kinder) kleding, stomamaterialen, verbandmiddelen en andere medische materialen, tafels en stoelen voor scholen en tehuizen, leermethodes voor het basisonderwijs en andere schoolmaterialen, naaimachines en lappen stof, voeding voor kindertehuizen en speciale voeding voor ernstige zieken.

Het liep allemaal geweldig waardoor we om 14.30 uur de deuren van de container konden sluiten, wat ons eerder zo vroeg nog niet was gelukt.
Moe maar gelukkig kwamen we s’middags thuis, blij dat alles weer zo fantastisch verlopen is!

Daarvoor ook dank aan allen die dit alles weer mogelijk hebben gemaakt!
Dank ook weer aan onze buurtsuper Versmarkt Jan Jongerius voor de grote doos heerlijk fruit!
Dank aan ons zusje voor de kroket en frikadel bij de lunch.
Het was weer voortreffelijk!

Clara Anbeek