nl:archief2012:20120405_resultaat_project_kopieermachine_lom_school_samuel

05.04.2012 Resultaat project kopieermachine LOM school

Doordat de LOM school door de overheid bijna niet meetelt is er een tekort aan alles. Het pand ziet er slecht uit. Het dak is kapot en de klassen zijn verveloos.

Met een altijd tekort aan leermiddelen voor de kinderen is het voor de Samuel LOM school zo fantastisch dat we door toedoen van een sponsor de mogelijkheid kregen voor hen een kopieermachine te kopen. Tevens konden extra papier en toners worden aangeschaft waardoor het mogelijk is dat het aanwezige lesmateriaal kan worden gedupliceerd zodat een hele klas er gebruik van kan maken.

Maar dat niet alleen, Stichting Corantijn heeft het kantoor van een alarminstallatie voorzien want anders zou het kopieerapparaat zo weer worden weggedragen.

Dat men blij is met het apparaat getuigen de foto's en wat men schreef na ontvangst van de kopieermachine:
Hierbij spreken personeel en leerlingen van de Samuel school hun hartgrondige dank uit aan Stichting Corantijn voor de gedoneerde kopieermachine. Wij zullen er heel goed gebruik van maken.
Gods zegen aan u allen!
Samuelschool (juf Margaret)