nl:archief2012:20121018_resultaat_voedselactie_2012

18.10.2012 Resultaat voedselactie 2012

………………..Wat heeft u zich op een bijzondere wijze ingezet………………..
Heel Hartelijk Dank voor uw hulp! “gedeelde vreugd is dubbele vreugd”

Op sommige donderdagen leek het wel alsof de supermarkt een filiaal in ons depot in Benschop had geopend zulke grote hoeveelheden voeding zijn er ontvangen. Bruine bonen, zonnebloemolie, witte rijst, maggiblokjes, pindakaas, jam, chocoladepasta, sardientjes in olie, blikken corned beef, bambix en blikken Unox Smac.

Er is heel hard gewerkt: uitpakken, houdbaarheid controleren, sorteren en inpakken. Zelfs op de dag dat de container voor Suriname geladen werd zijn er nog kartonnen dozen op deze wijze gevuld.
De berg groeide tot 74 grote gevulde dozen. SUPER!

Ook aan onze oproep om, als men niet in de gelegenheid is om zelf boodschappen te doen, een geldelijke bijdrage te leveren is in hoge mate gehoor gegeven.
Landelijk hebben we € 748,00 voor de voedselactie mogen ontvangen.
GEWELDIG!

De 74 dozen zijn deels op donderdag 7 juni 2012 al naar Suriname vervoerd.
Het laatste deel is op donderdag 4 oktober 2012 in de container geladen en is nu onderweg naar Suriname waar het medio november 2012 aankomt.

Voor het bedrag dat wij van u hebben ontvangen zullen voor kinderhuizen balen rijst, etc. worden aangeschaft zodat zij hun voorraden op peil kunnen brengen.

Dank u, dank u, dank u, dat u ons op zo’n grandioze wijze helpt!