nl:archief2014:20141014_3e_container_van_2014

14.10.2014 De 3e container van 2014

Met een stel lieve enthousiaste mensen, die overal vanuit Nederland vandaan kwamen om te helpen, hebben we op 9 oktober 2014 een 40 ft. container met hulpgoederen geladen voor Suriname!

Wat hebben we weer een fantastische dag gehad met elkaar en wat zijn we weer gezegend met prachtig weer. We konden alle hulpgoederen droog inpakken.

Ook kwam Stefan Groothuis van de Sports for Children Foundation sportmaterialen brengen die direct in de container werden geplaatst. De sportartikelen zijn bestemd voor de Jules Fernades school. De Jules Fernades school is een school voor kinderen met een beperking in Suriname. Zij hebben van de overheid een gymzaal gekregen maar helaas zonder inhoud.

De Sports for Children Foundation sponsort de sportartikelen zodat de kinderen gebruik kunnen maken van de gymzaal zoals dit bedoeld is. Wat zullen ze in Suriname blij zijn als de container daar aankomt. We wachten de reacties met spanning af….

Dank allemaal voor jullie grandioze hulp!

Clara Anbeek