nl:archief2015:20150915_gorinchem

15.09.2015 Open dag in Gorinchem

Na alle voorbereidingen en uitnodigingen gingen op zaterdag 22 augustus 2015 de deuren open voor de open dag in kerkgemeente Gorinchem.

In het gebouw vonden meerdere presentaties plaats over wie we als Nieuw-Apostolische Kerk zijn, wat we doen en de geschiedenis die daarbij hoort, aangevuld met de geschiedenis binnen Gorinchem.

Er stonden laptops in de achterzaal waarop presentaties werden vertoond over o.a. onderwijs, tieners , jeugd en Stichting Corantijn.

Op de laptop voor Stichting Corantijn werd een doorlopende diapresentatie over het werk dat de stichting doet getoond. Het tweejarig magazine van Stichting Corantijn, de Mofokoranti, en de flyers om uit te delen aan belangstellenden lagen op dezelfde tafel. Wenskaarten, die normaal in de gemeente hangen om te worden verkocht voor de stichting, lagen er ook om door de bezoekers te kunnen worden aangeschaft. Daarnaast was er een offerblok geplaatst voor een vrijwillige bijdrage.

Met het organisatieteam was overeengekomen dat voor alle gemaakte kosten sponsoren zouden worden gezocht zodat de totale vrijwillige bijdrage ten goede zou komen aan de Stichting Corantijn.

Aan het eind van de dag kon men tevreden terug kijken op een geslaagde dag!
Men mocht 22 gasten ontvangen buiten de nodige oud-jeugd- en gemeenteleden.
De totale opbrengst voor Stichting Corantijn kwam op € 143,50

Hartelijk dank aan al diegenen die dit mede tot stand hebben gebracht!

Edwin Bonkestoter