nl:nieuwsitems:20161202_resultaat_ah_speelgoedactie16

02.12.2016 AH Speelgoedactie groot succes

Vanaf maandag 14 november kon men als AH klant bij AH Ganzenhoef en AH De Kameleon in Amsterdam-Zuidoost een ‘Goedzak’ ophalen, deze thuis vullen met oud maar nog bruikbaar speelgoed, en weer terugbrengen naar de winkel voor het goede doel. Beide vestigingen hadden Stichting Corantijn aangewezen als hun lokaal doel.

Wat waren we nieuwsgierig naar het resultaat!
Hoeveel zou er voor Stichting Corantijn zijn ingezameld?

Allereerst ging onze bus richting AH De Kameleon in Amsterdam-Zuidoost waar de manager ons begeleidde naar hun magazijn. Hier stonden drieënhalve containers volgestouwd met gevulde ‘Goedzakken’ op ons te wachten. Overdonderd waren we….

Daarna reden we door naar AH Ganzenhoef, ook in Amsterdam-Zuidoost, waar men ons verblijdde met anderhalve container gevuld met ‘Goedzakken’. Grandioos!

Een geweldig inspirerende ervaring, zowel voor ons als ook voor de medewerkers van de AH vestigingen.
Trots zijn ze op hun klanten, voor hun bijdrage aan deze actie.

Op de terugweg hoorden we op Radio538 een oproep van AH vestiging Purmerend.
Men had daar zoveel speelgoed uit de actie ontvangen dat er een tekort aan goede doelen was om al het speelgoed uit te delen. Vanuit de auto hebben we direct contact opgenomen met deze AH vestiging.
We werden uitgenodigd om de volgende dag ook daar speelgoed op te komen halen.

Er bleek voor ons ook in deze vestiging anderhalve container klaar te staan.

Er is niet alleen oud maar nog bruikbaar speelgoed gegeven, ook een heleboel nieuw speelgoed, knuffels en kinderboeken mochten we ontvangen.
Komende weken zal alles worden uitgezocht en ingepakt voor verschillende kinderhuizen, stichtingen, basisscholen en een aantal dorpen in het binnenland van Suriname.

Top dat zoveel AH klanten hun hart hebben laten spreken voor kinderen!