nl:archief2017:20170203_uitbreiding_duurzame_projecten

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Volgende revisie
Vorige revisie
nl:archief2017:20170203_uitbreiding_duurzame_projecten [29-12-2018 16:34]
127.0.0.1 Externe bewerking
nl:archief2017:20170203_uitbreiding_duurzame_projecten [04-12-2019 00:12] (huidige)
surimar59
Regel 19: Regel 19:
 De bouw van de woningen zal medio 2017 gereed zijn. De bouw van de woningen zal medio 2017 gereed zijn.

-__**Kringloopwinkel ​WINKRI ​MAKANDRA”**__\\ +__**Loodsverkoop ​“MAKANDRA”**__\\
-Stichting Corantijn gaat ook starten met een eigen kringloopwinkel: “Winkri ​Makandra”.\\  +Stichting Corantijn gaat ook starten met een eigen plek om een loodsverkoop te houden: “Makandra”.\\
-Vrij vertaald betekent dit: **//Een winkel voor elkaar!//**\\+Vrij vertaald betekent dit: **//Elkaar helpen!//**\\

-De economische situatie in Suriname is op dit moment erg slecht. ​Met deze kringloopwinkel ​hopen wij op bescheiden schaal hulp te bieden aan onbemiddelde mensen in Suriname. +De economische situatie in Suriname is op dit moment erg slecht. ​Via "​Makandra" ​hopen wij op bescheiden schaal hulp te bieden aan onbemiddelde mensen in Suriname.
-De bedoeling is dat er in de winkel ​kinderkleding (0 t/m 12 jaar), schoolmateriaal en kinderleesboeken tegen een zeer gunstige prijs worden verkocht. Betaalbaar voor de minder draagkrachtige gezinnen in Suriname.+De bedoeling is dat er kinderkleding (0 t/m 12 jaar), schoolmateriaal en kinderleesboeken tegen een zeer gunstige prijs worden verkocht. Betaalbaar voor de minder draagkrachtige gezinnen in Suriname.

-Stichting Corantijn heeft geen winstoogmerk. Uit de opbrengst van de verkoop ​in de kringloopwinkel ​worden wel alle gemaakte kosten verrekend maar er wordt **GEEN** winst gemaakt.\\  +Stichting Corantijn heeft geen winstoogmerk. Uit de opbrengst van de verkoop worden wel alle gemaakte kosten verrekend maar er wordt **GEEN** winst gemaakt.\\
-Wel kunnen we voor de lokale bevolking voorzien in drie bescheiden arbeidsplaatsen ​om deze winkel te runnen.\\+Wel kunnen we voor de lokale bevolking voorzien in drie bescheiden arbeidsplaatsen.\\
 {{:​foto:​duurzame_projecten17:​1.jpg?​200|}} {{:​foto:​duurzame_projecten17:​1.jpg?​200|}}
 {{:​foto:​duurzame_projecten17:​2.jpg?​200|}} {{:​foto:​duurzame_projecten17:​2.jpg?​200|}}
 {{:​foto:​duurzame_projecten17:​3.jpg?​200|}} {{:​foto:​duurzame_projecten17:​3.jpg?​200|}}
 {{:​foto:​duurzame_projecten17:​def_sit.jpg?​64|}} {{:​foto:​duurzame_projecten17:​def_sit.jpg?​64|}}
-Een prachtige 3D animatie laat zien hoe dit project eruit komt te zien. Deze maand is de bouw van de winkel ​gestart.\\+Een prachtige 3D animatie laat zien hoe dit project eruit komt te zien. Deze maand is de bouw gestart.\\
 We hopen dat het project eind juli 2017 kan worden opgeleverd. ​ We hopen dat het project eind juli 2017 kan worden opgeleverd. ​

Ondertussen gaat Stichting Corantijn kinderkleding en kinderleesboeken verzamelen.\\ Ondertussen gaat Stichting Corantijn kinderkleding en kinderleesboeken verzamelen.\\
-Wanneer ​de kringloopwinkel ​operationeel is, zullen wij u hierover uitgebreid informeren.+Wanneer ​bovenstaande ​operationeel is, zullen wij u hierover uitgebreid informeren.

**Mocht u restpartijen/​overtollige partijen kinderkleding weten in de leeftijd van 0 tot 12 jaar, laat het ons weten!**\\ **Mocht u restpartijen/​overtollige partijen kinderkleding weten in de leeftijd van 0 tot 12 jaar, laat het ons weten!**\\
Regel 42: Regel 42:
 \\ \\