nl:archief2017:20170203_uitbreiding_duurzame_projecten

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
nl:archief2017:20170203_uitbreiding_duurzame_projecten [03-12-2019 18:59]
surimar59
nl:archief2017:20170203_uitbreiding_duurzame_projecten [04-12-2019 00:12] (huidige)
surimar59
Regel 19: Regel 19:
 De bouw van de woningen zal medio 2017 gereed zijn. De bouw van de woningen zal medio 2017 gereed zijn.

-__**loodsverkoop ​“MAKANDRA”**__\\+__**Loodsverkoop ​“MAKANDRA”**__\\
 Stichting Corantijn gaat ook starten met een eigen plek om een loodsverkoop te houden: “Makandra”.\\ ​ Stichting Corantijn gaat ook starten met een eigen plek om een loodsverkoop te houden: “Makandra”.\\ ​
 Vrij vertaald betekent dit: **//Elkaar helpen!//​**\\ Vrij vertaald betekent dit: **//Elkaar helpen!//​**\\

-De economische situatie in Suriname is op dit moment erg slecht. Via deze loodsverkoop ​hopen wij op bescheiden schaal hulp te bieden aan onbemiddelde mensen in Suriname.+De economische situatie in Suriname is op dit moment erg slecht. Via "​Makandra" ​hopen wij op bescheiden schaal hulp te bieden aan onbemiddelde mensen in Suriname.
 De bedoeling is dat er kinderkleding (0 t/m 12 jaar), schoolmateriaal en kinderleesboeken tegen een zeer gunstige prijs worden verkocht. Betaalbaar voor de minder draagkrachtige gezinnen in Suriname. De bedoeling is dat er kinderkleding (0 t/m 12 jaar), schoolmateriaal en kinderleesboeken tegen een zeer gunstige prijs worden verkocht. Betaalbaar voor de minder draagkrachtige gezinnen in Suriname.