nl:archief2017:20170601_eerste_woning_bewoond

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:archief2017:20170601_eerste_woning_bewoond [29-12-2018 16:34]
127.0.0.1 Externe bewerking
nl:archief2017:20170601_eerste_woning_bewoond [26-03-2019 16:30] (huidige)
surimar59
Regel 1: Regel 1:
 ====== 01.06.2017 Eerste woning bewoond! ====== ====== 01.06.2017 Eerste woning bewoond! ======

Het terrein ligt direct aan de noordelijke Oost-Westverbinding,​ de weg die Albina in het oosten van Suriname met de hoofdstad Paramaribo verbindt. Het grondstuk, dat ooit door familie Meijborg gepacht is om als “kostgrondje” voor de lokale bevolking te worden gebruikt, ligt ca. 22 km ten oosten van Paramaribo. Het terrein ligt direct aan de noordelijke Oost-Westverbinding,​ de weg die Albina in het oosten van Suriname met de hoofdstad Paramaribo verbindt. Het grondstuk, dat ooit door familie Meijborg gepacht is om als “kostgrondje” voor de lokale bevolking te worden gebruikt, ligt ca. 22 km ten oosten van Paramaribo.