nl:archief2017:20171127_opening_winkri_makandra

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Volgende revisie
Vorige revisie
nl:archief2017:20171127_opening_winkri_makandra [29-12-2018 16:34]
127.0.0.1 Externe bewerking
nl:archief2017:20171127_opening_winkri_makandra [03-12-2019 23:10] (huidige)
surimar59
Regel 1: Regel 1:
-====== 27.11.2017 Feestelijke opening ​Winkri ​Makandra! ======+====== 27.11.2017 Feestelijke opening ​"Makandra"! ======

-Afgelopen zaterdag was het zover, ​Winkri ​Makandra, ​onze kringloopwinkel ​aan de Oost West verbinding, perceel Welbedacht, in het district Commewijne is feestelijk geopend.\\+Afgelopen zaterdag was het zover, ​"Makandra", aan de Oost West verbinding, perceel Welbedacht, in het district Commewijne is feestelijk geopend.\\
 {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​1._welbedacht.jpg?​74|}} {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​1._welbedacht.jpg?​74|}}
 {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​0._img-20171116-wa0001_openingsbord_schilderen.jpg?​130|}}\\ {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​0._img-20171116-wa0001_openingsbord_schilderen.jpg?​130|}}\\
-Er is hard gewerkt om de winkel ​in te richten en de opening voor te bereiden. Voor de bezoekers was er een hapje en een drankje klaargezet en er klonk muziek.\\+Er is hard gewerkt om alles in te richten en de opening voor te bereiden. Voor de bezoekers was er een hapje en een drankje klaargezet en er klonk muziek.\\

Regel 10: Regel 10:
 {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​3._dsc03689-naam_onthullen.jpg?​130|}} {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​3._dsc03689-naam_onthullen.jpg?​130|}}
 {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​4._bezoekers_opening.jpg?​74|}}\\ {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​4._bezoekers_opening.jpg?​74|}}\\
-Daarna werd het lint bij de ingang doorgeknipt (Ruud Vis) en de naam van de winkel, WINKRI ​MAKANDRA, wat ‘een winkel voor elkaar’ betekent, onthuld (Willem Scherpenzeel).\\+Daarna werd het lint bij de ingang doorgeknipt (Ruud Vis) en de naam "MAKANDRA", wat ‘elkaar ​helpen’ betekent, onthuld (Willem Scherpenzeel).\\

De toegangsdeur ging open en de verkoop barstte los.\\ De toegangsdeur ging open en de verkoop barstte los.\\
Regel 22: Regel 22:
 {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​12._img-20171125-wa0005.jpg?​130|}} {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​12._img-20171125-wa0005.jpg?​130|}}
 {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​13_img-20171125-wa0006.jpg?​130|}}\\ {{:​foto:​opening_winkrimakandra2017:​13_img-20171125-wa0006.jpg?​130|}}\\
-De winkel ​krioelde van de mensen. Aan het einde dag waren er ongeveer 250 bezoekers geweest. Velen gingen bepakt en bezakt naar huis. De hele dag stond er een forse rij voor de kassa.\\+Het krioelde ​er van de mensen. Aan het einde dag waren er ongeveer 250 bezoekers geweest. Velen gingen bepakt en bezakt naar huis. De hele dag stond er een forse rij voor de kassa.\\
 Zelfs om 17.00 uur, toen de deuren gesloten werden, arriveerden er nog mensen. Zelfs om 17.00 uur, toen de deuren gesloten werden, arriveerden er nog mensen.