nl:nieuwsitems:20180525_algemene_verordening_gegevensbescherming_avg

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
nl:nieuwsitems:20180525_algemene_verordening_gegevensbescherming_avg [03-12-2019 09:44]
surimar59
nl:nieuwsitems:20180525_algemene_verordening_gegevensbescherming_avg [20-12-2019 19:37] (huidige)
surimar59
Regel 15: Regel 15:

//​Nieuwsberichten//​\\ //​Nieuwsberichten//​\\
-Informatie over sponsoracties alsmede resultaten daarvan worden geplaatst op de website, verschillende sociale media (Facebook, Twitter en Instagram) en in het tijdschrift Onze Familie van de Nieuw-Apostolische Kerk. Deze artikelen en de bijbehorende foto’s hebben een journalistieke waarde voor de berichtgeving en verantwoording van de stichting. Daar waar nodig wordt er in individuele gevallen gevraagd om toestemming voor het gebruik van foto’s.+Informatie over sponsoracties alsmede resultaten daarvan worden geplaatst op de website, verschillende sociale media (Facebook, Twitter, LinkedIN ​en Instagram) en in het tijdschrift Onze Familie van de Nieuw-Apostolische Kerk. Deze artikelen en de bijbehorende foto’s hebben een journalistieke waarde voor de berichtgeving en verantwoording van de stichting. Daar waar nodig wordt er in individuele gevallen gevraagd om toestemming voor het gebruik van foto’s.

Incidenteel wordt deze informatie ook gebruikt voor presentaties aan derden voor het verkrijgen van sponsorgelden en het verantwoorden van sponsorgelden aan sponsoren. Incidenteel wordt deze informatie ook gebruikt voor presentaties aan derden voor het verkrijgen van sponsorgelden en het verantwoorden van sponsorgelden aan sponsoren.