nl:nieuwsitems:20191031_onderwijscontainers_gearriveerd

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
nl:nieuwsitems:20191031_onderwijscontainers_gearriveerd [26-11-2019 22:40]
surimar59
nl:nieuwsitems:20191031_onderwijscontainers_gearriveerd [21-12-2019 18:20] (huidige)
surimar59
Regel 3: Regel 3:
 Twee containers bestemd voor het onderwijsproject zijn vanaf verschillende plekken in Nederland rondom dezelfde tijd vertrokken. Twee containers bestemd voor het onderwijsproject zijn vanaf verschillende plekken in Nederland rondom dezelfde tijd vertrokken.

De andere is op het terrein bij op ons depot in Lelystad ingepakt. Hierdoor konden ook een aantal medische goederen mee worden gestuurd. De andere is op het terrein bij op ons depot in Lelystad ingepakt. Hierdoor konden ook een aantal medische goederen mee worden gestuurd.