nl:nieuwsitems:20200213_ziekenhuisbedden_voor_huize_albertine

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
nl:nieuwsitems:20200213_ziekenhuisbedden_voor_huize_albertine [13-02-2020 23:11]
surimar59
nl:nieuwsitems:20200213_ziekenhuisbedden_voor_huize_albertine [13-02-2020 23:12] (huidige)
surimar59
Regel 4: Regel 4:
 Er waren dringend ziekenhuisbedden nodig voor de bewoners. Het BovenIJ Ziekenhuis in Amsterdam had hem tien bedden aangeboden. Hier was hij uiteraard heel erg blij mee, maar wist niet hoe nu verder. Er waren dringend ziekenhuisbedden nodig voor de bewoners. Het BovenIJ Ziekenhuis in Amsterdam had hem tien bedden aangeboden. Hier was hij uiteraard heel erg blij mee, maar wist niet hoe nu verder.

-Stichting Corantijn heeft aangegeven dat onze opslag te klein is om deze niet-inklapbare bedden allemaal op te slaan. Er is toen afgesproken dat de tien bedden in drie delen vervoerd gaan worden in onze containers in 2020. Voor de bedden is opslag gevonden in Heerenveen.+Stichting Corantijn heeft aangegeven dat onze opslag te klein is om deze niet-inklapbare bedden allemaal op te slaan. Er is toen afgesproken dat de tien bedden in drie delen vervoerd gaan worden in onze containers in 2020.\\
 +Voor de bedden is opslag gevonden in Heerenveen.

{{:​foto:​zkhbeddenalbertine2020:​20200211_130514.jpg?​130|}} {{:​foto:​zkhbeddenalbertine2020:​20200211_130514.jpg?​130|}}