nl:nieuwsitems:20210611_koop_kleding_-_steun_suriname

11.06.2021 REFUSE Clothes: Koop Kleding-Steun Suriname

IT'S TIME FOR A CHANGE vindt Niels Donselaar, oprichter van online kledingmerk RE(F)USE Clothes. Eerlijk geproduceerd: het gebruikte textiel, verf, knopen en accessoires worden streng gecontroleerd op schadelijke stoffen (OEKO-TEX®). Beter voor je huid en gezondheid dus.

Niels en zijn team hebben de actie #TheNewWave opgezet.
Model Dylchen Koningsverdraag, zelf afkomstig uit Suriname, heeft Stichting Corantijn als 'zijn' goed doel aangedragen. Hij ziet hoe zwaar de mensen het in Suriname hebben en wil graag op deze wijze helpen.

De actie houdt in dat klanten die Stichting Corantijn willen steunen bij betaling in het veld kortingscode de doneercode 'CORANTIJN10' invullen waardoor 10% van hun aanschaf wordt gedoneerd. Hiermee worden in Suriname producten gekocht om voedselpakketten samen te stellen en uit te delen aan de mensen in de dorpjes in het binnenland.

De kortingscode is van 11 juni tot 23 juli 2021, 12:00 uur, omgedoopt tot een doneercode.

Dank aan Niels en Dylchen voor hun enthousiasme, tijd en inzet in het maken van video's en het promoten van Stichting Corantijn op de website en sociale media.