nl:projecten:container2008

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:projecten:container2008 [29-12-2018 16:34] (huidige)
Regel 1: Regel 1:
 +======Een 3e container naar Suriname 2008======

+Op 2 oktober 2008 hebben we de derde container van dit jaar laden voor Suriname. Een mijlpaal!\\
 +Het fantastische resultaat van ons project ‘Een 3e container naar Suriname‘ waarvan op onze website en in de Mofokoranti melding werd gemaakt. ​
 +
 +<​html>​
 +<​p><​span style="​font-size:​ medium;"><​strong>​PROJECT : <span style="​color:​ #​800080;">​Een 3e container naar Suriname</​span></​strong></​span></​p>​
 +<​p><​span style="​color:​ #0000ff; font-size: small;"><​strong>​PROJECT IS GEREALISEERD! - <span style="​color:​ #​ff0000;">​HARTELIJK DANK</​span>​ VOOR UW HULP!</​strong></​span></​p>​
 +<​p><​span style="​font-size:​ small;"><​strong>​Resultaat:<​br /></​strong><​span style="​color:​ #​0000ff;"><​span style="​color:​ #​000000;">​Datum laatste wijziging &​nbsp;<​strong>:</​strong>​ 31 januari 2009</​span><​strong><​span style="​color:​ #​000000;"><​br />​Ontvangen bedrag &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;: Eur 5.500,​00<​br /></​span></​strong></​span><​span style="​color:​ #​000000;"><​strong><​span style="​color:​ #​0000ff;">&​nbsp;</​span></​strong></​span></​p>​
 +