nl:sponsors:van_amelsvoort_boeken_tijdschriften

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:sponsors:van_amelsvoort_boeken_tijdschriften [29-12-2018 16:34] (huidige)
Regel 1: Regel 1:
 +~~NOTOC~~
 +====== van Amelsvoort boeken & tijdschriften ======
 +{{:​nl:​sponsors:​amelsfoort1.jpg?​nolink&​150 }}
 +{{:​nl:​sponsors:​amelsfoort2.jpg?​nolink&​150 }}
 +
 +Dhr. Paul van Amelsvoort schenkt St. Corantijn voor de “Rugzakkenactie” 200 rugzakken met schoolmateriaal. Wat bestemd is voor de kinderen van de basisscholen in de dorpen langs de Marowijnerivier in het binnenland van Suriname. We zijn daar ontzettend blij mee want met de schenking ontvangen we een 10de deel van ons streeft aantal van 2000 rugzakken. We danken Dhr. Paul van Amelsvoort van harte voor deze grandioze bijdrage!!!
 +<columns 100% 70% ->
 +===== Even Voorstellen =====
 +
 +In maart 1949 begon Paul van Amelsvoort zijn tabakszaak in de Oisterwijkstraat in Den Bosch. Al snel verplaatste hij z’n winkel naar een groter pand op het Emmaplein. Rond 1970 nam hij z’n intrek in een kiosk op de Helftheuvelpassage en daarna verhuisde hij naar een winkel aldaar. Inmiddels was het assortiment al aardig uitgebreid met lektuur en wenskaarten. Zoon Paul begon in 1985 zijn tabakszaak op Winkelcentrum Maaspoort en nam na de pensionering van zijn vader zijn zaak op de Helftheuvel over. Inmiddels is de zaak uitgegroeid tot twee middelgrote boekhandels,​ met een zelfstandige tabakscorner.
 +===== Het assortiment =====
 +
 +Wij bieden een aktueel aanbod in boeken en tijdschriften. Nieuwe uitgaves proberen wij zo snel mogelijk in de winkel te hebben. Wat we niet in huis hebben bestellen we voor u. Daarnaast zorgen wij op gebied van kantoor en schrijfwaren voor een ruime keuze aan assortiment. Regelmatig kopen wij leuke aanbiedingen in tegen scherpe prijzen.
 +<​newcolumn>​
 +\\